Nerdcore Covers: The Tits

by Jollimus

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

      name your price

     

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

about

Over two years in the making, this project marks the first (and hopefully not last) entry into Jollimus' "Covers: The Tits" series. It contains 10 covers of songs by Nerdcore artists, from Happi MC to Supercommuter.

credits

released February 13, 2015

tags

license

Track Name: The Beginning (Sketch Cover)
What up kids?
Ladies (It's been a minute)
Gentlemen (It's been a minute)
The World is changin (It's been a minute)
Six is in the house (It's been a minute)
Sketch (It's been a minute) (It's been a minute)
I've kept my silence for way too long (Six is in the house)
But that shit's done now (It's been a minute)

Hey it's been a minute and I gotta give it to you, never really thought shit would get this soft
Every time I hit a meter, I get off. DV slaps and I taps it raw
Said I hit it spinnin so vicious, no more, so I just got violent
Started wildin', gainin mileage through time with a sonic boom like Guile did
They say he's a wild kid like Wildchild, like Wolverine
Pulverize any bullshit scheme, with the wildstyle, I'll follow mine for the cream of the crop
Here comes a flop, but it's squat cuz I got those pocket kings
You know me, Ace in the sleeve, it makes for clean sweeps
And I'm drawn to success like Yogi Bear is to pic-a-nics
This is what a come-up looks like and I'm in the fuckin thick of it
So sick in it, no questionin. And I'm finna get pretty fuckin rich with this
Split with your chips and your bitch so quick
The world is hell, and I'm cooked so crisp
Apples to Apples which happens to think that I'm brilliant tacky and cheap
Jack D. fat sack of weed and a packet of Sweets for me
Laid back with the peep show, Passin a bleeze (blis)
Choke like Hasselbeck did last season
Wheezin, heavy breathin, I'ma need a better reason to keep defeatin
You peasants quit competin, your competition's meager
Weaklings, I'm verbal disease, your features speak of fever
Better freshen up, I'm a fiend of a creature
And I'm doper than a dragon on the H train
I see you through you like a stripper and her fake name
And I'm worried that I'm really gonna hate fame
But I'll never stop and they will never break me
No I'll never stop and they will never break me

Life came along and tried to kill the music
She was gorgeous and boy did she know how to use it
Abusive, beautiful, obtuse, unusual loser with screws loose
Now who's a fuckin nerd, bitch?
Ain't no one around you heard this
And I've only scratched the surface
All that I've been given is a purpose
When you've been handed everything you've ever gained
Never refrain to remain strange [plate] say your game is lame
I do that crane I learned from Mr. Miyagi
My hobbies are hardly sane like melting brains and moving bodies
But get off me, all the white cats wanna bop me
Patterns of the Chaos Star calling for the [notchy]
So shocking, everbody's talking. Door's unlocked, opportunity is knocking
But it's nazis with the devil's offspring and a meal ticket and it comes with a soft drink
You'll never believe what it cost me. I'm in the hotseat, how could you not see?
This is the beginning of my, enemies winning or not
Worried that sinning in my life has left me defending the wrong side. Why
Do I feel defined by what I'm makin?
And in truth, I'm truly tired of isolation
I never been too virtuous, I'm terrible with patience
I grew up in a circus, the freakshow was my playpen
Push for greatness, took the laces, tied up the kicks and I hit the crossroads
Made my trade, now I'm gonna be a boss ho
Smothered on with cheese like a late night nacho
Head Honcho, an Entrepeneur
I grown so fuckin cold cuz I've been through too much manure
Tho nothing in this world is pure and nothing in our future's sure
Swingin for the fences knowin I won't come up short
Been to court and pled guilty to assault and battery
I been beatin up these slappers, you will halt and battle me
I thank god for these devilish flames and blast right through
This is the beginning of my reign, let me baptize you
This is the beginning
This is the beginning
This is the beginning of my reign, let me baptize you
(Let me baptize you) Just let me baptize you
Six is in the house
This is the beginning (Six is in the house)
This is the beginning (Six is in the house)
This is the beginning of my reign, let me baptize you
This is the beginning (Six is in the house)
This is the beginning (Six is in the house)
This is the beginning of my reign, let me baptize you

"There is a fine line between genius and madness"
Track Name: Itty Bitty Pigeons (Supercommuter Cover)
Robots walk like this but
humans walk like this and
robots need more energy but they cover greater distance.
Humans fight like this and
robots fight like this but
the human brain is complicated, difficult to decipher.

We move
quickly in
to your body then
live inside

Put on your helmets, put on your vests.
Strap on gas masks, calibrated jets.
Put on your decals, decorated chest.
Stow away those safety nets.
Face these threats with a Phase 3 field.
People bounce off invisible shield.
Ha ha ha ha. It’s funny.
Oooh – Look at all the bipeds running.
Galloping masses, gathering numbers.
We wonder where their president slumbers.
Slide in then we grab the code.
Generate decoy, suitably old.
Snap back. Interrogate original.
Gather info, it’s so critical.
Hit go, but remember the vest.
Show these people why they need a lot of rest.

Robots walk like this but
humans walk like this and
robots need more energy but they cover greater distance.
Humans fight like this and
robots fight like this but
the human brain is complicated, difficult to decipher.

Humans sleep like this but
robots never sleep,
and we never wonder whether or not we’ll see victory.
You know we think, we move, we act.
We do not hesitate, we attack.
We get hit, regenerate, we fix it.
No feeling, no talking back.

AC/DC, we don’t care.
All together, put your cords in the air.
Strip that wire, let it be naked.
Watch electricians start shaking.
Can you take it? Do you want to fall in
line? Move quick, no crawling.
Time--an ally, no stalling.
More hydraulics means more hauling.
And we got these vests to move.
Heat treated, fully bullet-proof.
See you’ll need it here in a few,
P.O.W. like testing you.
The best of the bots just walk through city
blocks, incognito like itty bitty pigeons,
itty bitty rats. Itty bitty Chihuahuas in designer bags.
How you like that? Microrobots in your body setting up camp.
We love it, we’re not moving.
Dig in, it’s a big improvement.

Robots walk like this but
humans walk like this and
robots need more energy but they cover greater distance.
Humans fight like this and
robots fight like this but
the human brain is complicated, difficult to decipher.
Robots walk like this but
humans walk like this and
robots need more energy but they cover greater distance.
Humans sleep like this but
robots never sleep,
and we never wonder whether or not we’ll see victory.
You know we think, we move, we act.
We do not hesitate, we attack.
We get hit, regenerate, we fix it.
No feeling, no talking back.
We think, we move, we act.
We do not hesitate, we attack.
We get hit, regenerate, we fix it.
No feeling, no talking back.

It’s the way we lean, it’s the way we skew.
It’s the way we clean our CPU.
It’s the way we glean information, put it into place and
know just what to do. Now.
Do you want that data by the pound?
Let us in then we’ll move around,
hit that medulla, really go town.
Cool, you’re walking like a robot now.
Track Name: Best Dressed (Happi MC Cover)
Cunts are claiming I don't look good in a dress
that kinda attitude leaves me unimpressed
I worked hard to get this figure fit and toned alright?
so best step the fuck back and apologise!
The name's Happi MC I've got heaps of STDs
So beware of that when you wanna come at me
cos I'll put on a show and act all cuddly
and seduce you so you want to fuck me buddy
I'm a queen, like Elizabeth the second
on the scene, bigger player than a record
I'm your dream, so what do ya reckon?
whipped cream, all over my neck and
chest, nipples, shaft and nuts
best be paying on your master cards
see me and think that's a humble strut
then boom you get blasted with my bubble butt! (bubble butt, bubble butt)

Who would look better in a dress?
Whose got the figure to impress?
which of these rappers will past the test?
and who's got the best fake breasts??
Who would look better in a dress?
Whose got the figure to impress?
which of these rappers will past the test?
and who's got the best fake breasts??

This is me when I was sixteen
this is me when I was seventeen
this is me with my bitches
and this is me on christmas
who wants to step to me when you see my CV
and extensive history of cross dressery
impressively I be dressing like a lady
so you better be concerned for your safety
stroll back in time 97, 8, 9
you will find I look fine and my hairs devine
and long like rapunzel my grandma fumbled
and thought I was a girl, my manliness crumbled
but that's okay cos when I wear a dress it's killer
try to fight the feeling but man for real ya
watch Priscilla and you can't supress it
cos one day I will be the Queen of the Desert(Queen of the Desert, Queen of the Desert)

Who would look better in a dress?
Whose got the figure to impress?
which of these rappers will past the test?
and who's got the best fake breasts??
Who would look better in a dress?
Whose got the figure to impress?
which of these rappers will past the test?
and who's got the best fake breasts??

They call me Eccentrica Gallumbits
I'm the triple breasted whore of Eroticon Six
and now transformed into a full blown chick
every guy needs a time to hide his dick
so here I am and you know I'm the best dressed
so come on bitches are you all impressed yet
well I bet it's just too much to digest
and I get you're confused by the ooze of my sex
oh little boy, you're just a little toy
too brittle to play with a fiddle, oi!
these dirty needs will make you need
to get on your knees and scream and plead
to your master, I am your dominatrix
scream my name "GALLUMBITS!"
I'll put you in your place if you're up in my face
I'll have you whipped and chained so I rest my case. (rest my case, rest my case)

Who would look better in a dress?
Whose got the figure to impress?
which of these rappers will past the test?
and who's got the best fake breasts??
Who would look better in a dress?
Whose got the figure to impress?
which of these rappers will past the test?
and who's got the best fake breasts??
Who would look better in a dress?
Whose got the figure to impress?
which of these rappers will past the test?
and who's got the best fake breasts??
Track Name: Northwest Blessed (Double Entendre The Giant Cover)
Wake up in my bed, throw on a pair of chucks
It's raining outside, but I don't give a fuck
Gotta love a little rain, when you're found in the sound
My love for this town is world renowned
This is ground zero when the nerds attack
Meek inherit the globe, starting with PAX
Bill Gates will team with Billy to lead the uprise
Fueled by a bag of dicks with fries
But for now I'll chill in Renton, writin' nerdy rhymes
Buy my beats from Bill Beats, K-Pop or Krhym3
This life's sublime and it don't cost a dime
The Fremont troll is my partner in crime
I don't sip PBR or drink espresso,
I spend my freetime hangin' with Steve and Jess, yo
Poundin' pyramid beers, playing Privateer Press
Feelin' oh so blessed in the fly Northwest


You talk about heaven, you don't know a damn thing
You should see the Northwest during a Northwest spring
With Wizards of the Coast, it's like a nerd's wet dream
You'd feel the same way if you'd seen what I'd seen
Cruisin' down the 5, bumpin' local hip-hop
Blue Scholars and Death*Star on the way to the workshop
Klop and Sarx are next on my playlist
Northwest Sun, gimme that northwest kiss
If Seattle were a woman, I'd take her to the pier
We'd get our picture by the needle while the sun disappear
I'd whisper in her ear to have no fear
'cause the baddies won't hurt us with Jones livin' here
We'd stroll through Ballard, hand in hand
Shoot over to the Box to see a punk rock band
Then it's over to S.U.C.K. Films with Movie Man Dan
Fourth State from the bottom is the best in the land


Northwest Blessed, gettin' Northwest dressed
Sportin' Northwest tees from the Northwest best
Got my Beef shirt on, this shirt's the shit
Every track released should be a billboard hit
Get in my Northwest ride, it's a Hyundai Elantra
Bumpin' Optimus Rhyme, rappin' hard like Contra
Northwest day so fine I can't stop
See the best damn mountains with the snow at the top
Chillin' at the CircleSquare, soak in the skyline
Watch the clouds roll by just killin' some time
My rhymes let fly, nerdy rap warcry
State so fresh, from Walla to Alki
Livin' in the sound, Man! I love this town
Seattle's the shit, my feet never touch ground
When you walk these streets, you'll feel like you're the best
You'll feel this vibe inside, that feelin's Northwest Blessed
Track Name: Master Plan (PovertyMan Cover)
Get down! Get down!
Or you ain't a part of the master plan.
(Master plan. It's the master plan.
It's the motherfuckin master plan.)
Out of your seat move to the floor.
Stomp your feet and lose control.
Let me see those fuckin' hands
Or you ain't a part of the master plan.

Stomp your feet so I can rock the beat
Want a taste of my style, but its not for free
Exclusive rights on this property
So I can change my name to Monopoly
Until then, I'ma play the lottery
Make a porno called one night in Poverty
With my anything for cash philosphy
You need to stomp your feet 'til your pockets bleed
That's money in the bank.
What you gonna do when I'm runnin this game?
Thunder and rain.
Practice my rappin' from back in the day.
Like I'm trapped in a cage in you're last in the race.
Ain't no stoppin' this Thompson.
One dude tried, I had to knock 'em unconscious.
Hit 'em on the head like he's not the mama.
That's how I keep it locked tight from top to bottom.

Get down! Get down!
Or you ain't a part of the master plan.
(Master plan. It's the master plan.
It's the motherfuckin master plan.)
Out of your seat move to the floor.
Stomp your feet and lose control.
Let me see those fuckin' hands
Or you ain't a part of the master plan.
Get down! Get down!
Or you ain't a part of the master plan.
(Master plan. It's the master plan.
It's the motherfuckin master plan.)
Out of your seat move to the floor.
Stomp your feet and lose control.
Let me see those fuckin' hands
Or you ain't a part of the master plan.

I'm back in the building
Putting cracks in the ceiling like I'm raising the roof.
My coming was something inscribed inside
An ancient Egyptian tomb.
Story passed down for centuries.
You know this is my destiny.
Even Miss Cleo done menetioned me.
It was meant to be, so eventually
I'll be in charge. Be the boss.
I rock it hard. You rock it soft.
Turn it on. I turn it off.
Get your motherfuckin' problem solved.
So get down! Get down!
From here to there and back again
You won't hear a classic jam
If you ain't a part of the master plan!

Get down! Get down!
Or you ain't a part of the master plan.
(Master plan. It's the master plan.
It's the motherfuckin master plan.)
Out of your seat move to the floor.
Stomp your feet and lost control.
Let me see those fuckin' hands
Or you ain't a part of the master plan.
Get down! Get down!
Or you ain't a part of the master plan.
(Master plan. It's the master plan.
It's the motherfuckin master plan.)
Out of your seat move to the floor.
Stomp your feet and lost control.
Let me see those fuckin' hands
Or you ain't a part of the master plan.
Get down! Get down!
Or you ain't a part of the master plan.
(Master plan. It's the master plan.
It's the motherfuckin master plan.)
Out of your seat move to the floor.
Stomp your feet and lost control.
Let me see those fuckin' hands
Or you ain't a part of the master plan.
Get down! Get down!
Or you ain't a part of the master plan.
(Master plan. It's the master plan.
It's the motherfuckin master plan.)
Out of your seat move to the floor.
Stomp your feet and lost control.
Let me see those fuckin' hands
Or you ain't a part of the master plan.
Track Name: White Knight (ShinobiMC Cover)
Your maidens need saving
Call in the WHITE KNIGHT
Defending your honor
Call in the WHITE KNIGHT
Protecting your virtue
Call in the WHITE KNIGHT
I'm winning your favor
call in the WHITE KNIGHT
When your maidens need saving
Call in the WHITE KNIGHT
Defending your honor
Call in the WHITE KNIGHT
Protecting your virtue
Call in the WHITE KNIGHT
I'm winning your favor
Call in the WHITE KNIGHT

So tired of this place, it's so hard to face
The reality of life, so I dive into cyber-space.
Cause im respected here by my peers. open ears
For my homies on the internet, log in, grab your head set.
and get your head checked, kindness is your best bet for
saving all the maidens cuz the craven knaves is restless.
I've rescued many a damsel in distress, and for my quests
I've had yet, to see them undress. but I digress.
It don't stop me, I'm online constantly
Trying to spot these, hotties like paparazzi.
It was a slow night but then you signed in, to the cosplay chat wearing a kitty-cat hat.
"can you hear my mic?" Yeah it sounds all right. And welcome to the chat, hope you had a good night.
You smile in the chat I send a winky face back, The battle for your heart has started, yo come on WHEN!

When your maidens need saving
Call in the WHITE KNIGHT
Defending your honor
call in the WHITE KNIGHT
protecting your virtue
call in the WHITE KNIGHT
I'm winning your favor
call in the WHITE KNIGHT
(save me save me)
(I need you, baby)
(Please rescue me)
(I want you next to me)

I check your profile to see if you're single,
Respect the high road of the Knight's Code before you mingle
I read your blogs, set alerts for when you sign on.
You're the maiden that I got my eye and mind on.
Some jerk says TITS OR GTFO.
Reply back in all caps I'LL PUNCH YOUR FUCKING LIGHTS OUT.
Then I kick him from stickam, serves him right. good!
Now he'll think twice 'fore he messes with the Knighthood.
"Are you ok?" I send a private message.
"I hope that you're all right, I know that dude learned his lesson"
Yeah I'm okay, it was just a little rude.
you're probably the nicest guy in the chatroom.
Now, I've been thinking, we only met recently,
but you complete me; I think that you're the missing piece of me.
Will you be mine?
"Well, I just see you as a friend..."
IN THE FRIENDZONE ONCE AGAIN! WHAT THE FUCK MAN!

When your maidens need saving
Call in the WHITE KNIGHT
Defending your honor
call in the WHITE KNIGHT
protecting your virtue
call in the WHITE KNIGHT
I'm winning your favor
call in the WHITE KNIGHT
(save me save me)
(I need you, baby)
(please rescue me)
(have sex with me)

Wh-wh-what? right here?
Baby... I knew you were the one for me
Come here.
Come to my mom's house with me.
I wanna propose to you, like I'm supposed to.
Love was found in this chatroom tonight
I need you girl, to be mine.
Please, PM me back.
Love, Dude in the chatroom 74.
Peace.
Track Name: Kissin' and Huggin' (Young Stroke aka Young Muscle Cover)
Young Stroke aka Young Muscle's gonna let you in on a little secret
All these lames who call the Gasthouse home
Their girlfriends they think are faithful be wantin meeee

Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee
Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee

Got your girlfriend lovin on this damn stud
While you're at home, feelin like crud
She make the blood flow through this damn bro
Cuz you're a Kia Rio and I'm a Lambo
Got your girl, gettin dirty underneath the covers
While you send her texts, talkin bout how you love her
I'm gettin dirty. I'm talkin hornier and hornier.
Gettin so naughty, they need to put me in the corner

Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee
Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee

Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin
Put on the raincoat so there's no bun in the oven
I'm lovin it. Like the damn Mickey D's
Except all the girls round here have STDs
All the boyfriends are mad cuz their genes aren't like this
And their girlfriends think of me when they hug and kiss
I know it's mean. But I'ma still diss these choads
Girls should have better sense than to hook up with these toads

Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee
Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee

Got your girlfriend doin the Helen Keller
If a hater talk smack, put him down like Old Yeller
Got your girlfriend doin the Helen Keller
If a hater talk smack, put him down like Old Yeller
Got your girlfriend doin the Helen Keller
If a hater talk smack, put him down like Old Yeller
Got your girlfriend doin the Helen Keller
If a hater talk smack, put him down like Old Yeller

Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee
Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee
Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee
Kissin' and huggin', got your girlfriend lovin on me
Young Ess Tee Are Oh Kay Ee

Like I said
All these jabronis populating this Gasthouse town best recognize
They best step up they game or I'ma keep doin what I do
Streezy out this mug from the 2K9
Track Name: All Evil (Maros Cover)
Mmm, yeah
Mmm, yeah
Mmm, yeah
I mean, wait
Mmm, yeah
Mmm, yeah
Ugh, yeah
I mean, no

Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil
Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil

Chickens aren't people
They like to peck the ground
And when they peck the ground
They make an annoying sound
It's annoying to my ears
It's not very clear
But when you hear the sound
and then they start flapping around
These stupid things
Taste good when they are fried
Serve them with some mashed potatoes
And then maybe they'll get in your eye
The chicken here
Hot, yummy
Greasy, chicken
The evil stuff pokin out my eyes

Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil
Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil

Hey little monkey
What are you doing there?
With your brown hair
And your underwear
Stop the flinging of the poo
It's not very cool
You just hit my mom
And now she is mad
Why are you running away?
You primate. You're gay
Go eat a ba-na-nah
And some other stuff that
Will make you, very cliche
You are not very happy
Monkey, I'm going to kill you now
Don't you run away, so

Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil
Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil

A flamingo is a bird
That can't even fly
Look into its eyes
And then you'll realize
Why it stands on one leg
Even though it's not pegged
He's pink and he is running
Evil like the gunner
Don't you want to see me
Snap his little wings?
Make some buffalo wings
Out of pink flamingo's wings
This guy is so evil
The flamingoes are coming
They're coming back to eat me
And kill me
Again

Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil
Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil
Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil
Die, chicken
Die, monkey
Die, flamingo
They're all, evil

Don't you see children? I'm here to tell you about the monkeys, and the chickens, and the flamingoes. They're coming. The flamingoes are coming. Run! RUN!

Buh-kawk!
Buh-kawk!
Buk buk Buh-kawk!

Ooh, ah ah ah ah!
Oooh ah, ah ah!

Flamingo sounds.
Flamingo sounds.
Oooohh.
Track Name: The End (Sketch Cover)
I guess this is the end of it all
I'd like to thank you for stickin with me through it
But I've seen lately
Everything is so dark
The world is so harsh

Everybody's so corrupt now
And every virtue has been cut down
And kids are quick at growing up now
Wish I was better and I'm not proud
but (six six six)
Six is in the house (Six is in the house)
Six is in the house (Six is in the house)
Six six six is in the house (Six is in the house)
It makes me sick, but there's no doubt
No more lookin over my back (Nope)
This paranoia ends right now (right now)
No force gonna push me off track (Nuh uh)
Demons will destroy it cuz right now
This is the end of it all
and it's such a comedy
This is the end of it all
and you ain't gonna ignore me

Life's a game, but what do you play for?
Do you wait for the breaks in the rain storm?
You can't stay and hope dreams take form
No faith, you gotta pay for

Believe me, I tried running (runnin)
I tried to save myself (myself)
But you wouldn't give me nothin (nothin)
You left me here in hell (Wow)
Everybody's so corrupt now
And every virtue has been cut down
The kids are quick at growing up now
Wish I was better and I'm not proud
but (six six six)
Six is in the house (Six is in the house)
Six six six is in the house (Six is in the house)
Six six six is in the house (Six is in the house)
It makes me sick, but there's no doubt
There's a plague in this world and it's takin us all
And I praise it at every concert
Hands in the air for the bonds we share,
we don't care that we're all just monsters
I don't want no argument (in this apartament)
This ain't a part of me (so I'll get far from it)
So all the horrors missed (I'm on some hoarder shit)
Will my components win? (Will my emotions shift?)
My only hope and wish (I'm not broke from this)
Ain't it some bogusness (on a ferocious tip)
So when you rope it in (I want the closest hit)
Ayo my focus is (to be on a sober trip)
So when I get wasted (I won't notice it)
When Six is the hostess (I * my *)
And I begin to spit (When my excitement lifts)
From the possibility (Of Satan takin this)
To the next level (It's a shame really)
How we used to be sick (but now we stay illy)
Playin with the power grids (When we say silly things)
Please let's bow our heads (pray with me)

Everybody's so corrupt now
And every virtue has been cut down
The kids are quick at growing up now
Wish I was better and I'm not proud
but (six six six)
Six is in the house (Six is in the house)
Six six six is in the house (Six is in the house)
Six six six is in the house (Six is in the house)
It makes me sick, but there's no doubt
Believe me, I tried running
I tried to save myself
But you wouldn't give me nothin
You left me here in hell

Wow
Six six six
Six six six
Six six six
Six is in the house
Six six six
Six six six
Six six six
Six is in the house